0 Kč 0

V košíku nemáte prozatím žádné zboží.

Filip
Číhal
Spolehlivý obchod

Zeck Naviják HR 20

Doprava zdarma
Doprava zdarma
4 obrázků

S HR 20 jsme vyvinuli naviják, který je perfektně uzpůsoben lovu sumců. Jsme pevně přesvědčeni, že se jedná o revoluční produkt v sumcařském sektoru.

  • 6 999 Kč
  • Na zboží se nevztahuje již další sleva.
Garance nejlepšího nákupu

Proč nakupovat
zrovna u nás

Shop roku 2018 - cena kvality, Rybaření Shop roku 2018 - cena kvality, Rybaření
Jsme největší obchod
v rybařině v ČR.
Máme skutečně největší
výběr zboží skladem.
Nakupujeme pouze u
ověřených dodavatelů.
Zaručujeme nejrychlejší
dodání.
Poskytujeme technickou podporu.
Skladem 1ks
29. 09. 2020 u Vás
+ -
Zeck
  • Kód: 7997
  • Výrobce: Zeck

Popis produktu

S HR 20 jsme vyvinuli naviják, který je perfektně uzpůsoben lovu sumců. Jsme pevně přesvědčeni, že se jedná o revoluční produkt v sumcařském sektoru.

Tento multiplikátor je na prutu zavěšený jako klasický smekací naviják. Díky tomu je prut fantasticky vyvážený. Ve srovnání s ostatními multiplikátory je šňůra na cívku navíjena velice rovnoměrně, aniž by na to rybář musel dávat zvýšený pozor. HR 20 je velice stabilní a zároveň velice kompaktní. Enormní kapacita cívky a masivní návin na jedno otočení kličkou jsou dalšími fantastickými atributy tohoto inovativního produktu.

Funkce inovativního brzdného systému:

Souhra pákové brzdy (L jako LEVER) a brzdné kolečko (PK jako Pre-Set-Knob) je zodpovědná za výsledný brzdný tlak. V praxi to vypadá následovně.

1. Freilauf (v nákresu vyznačen červeně)

Odvin šňůry je kompletně volný a nebržděný. Toto postavení bývá využito pouze zřídka.

2. Zavážecí = Auslege-Position (v nákresu vyznačen žlutě)

Páka se zaaretuje na úrovni tří vyznačených linií. Brzdným kolečkem je nastaven ideální brzdný tlak k zavážení montáže. Brzdný tlak si nastavíte sami s ohledem na okolnosti. Odpadá tudíž brzdění odvíjení šňůry z navijáku prsty.

3. Horní brzdná oblast (v nákresu vyznačen oranžově)

Toto nastavení slouží během zdolávání jako bezpečnostní odstup mezi vlastní brzdou (oblast po Strike-Position) a Auslege-Position. Tato oblast má při shodném přednastavení brzdného kolečka menší brzdný tlak než spodní brzdná oblast.

4. Strike-Position (v nákresu vyznačen modře)

Páka se zaaretuje na úrovni tří vyznačených linií. V tomto bodě má brzda podstatně menší tlak v porovnání s pozicí nad a pod. Díky tomu se nechá brzdný tlak při zdolávání velice snadno brzdným kolečkem přednastavit. Pokud kolečko otočíš prsty ve směru MORE, dosáhneš brzdného tlaku cca. 6kg při pozici páky ve Strike pozici a maximální brzdný tlak 12kg, pokud je páka v nejnižší pozici spodní brzdné oblasti. 

Poznámka: V případě potřebného maximálního brzdného výkonu, je možné brzdné kolečko v Auslege pozici nebo v pozici Freilauf ještě více utáhnout.

5. Spodní brzdná oblast (v nákresu vyznačeno zeleně)

Tato oblast slouží k samotnému zdolávání. Čím více je páka posunuta dolů, tím více brzdné síly docílíme. Na nejspodnější pozici je brzdá síla dvojnásobná ve srovnání s pozicí Strike.

TIP:

Doporučujeme nenaplnit cívku navijáku kompletně. Zamezí se tím možným problémům při ukládání šňůry na cívku. Stejně tak si zachováte možnost použítí  Snag Leader.

  • návin: 450 m / 0,55 mm
  • brzdná síla: 25 Kg
  • převody: Nerezová ocel
  • převod: 5,5 / 1
  • ložiska: 6+2
  • maximální návin / otáčka: 124 cm
  • klika: levá
  • materiál těla navijáku: 100% hliník
  • doplňující 1: inovativní multi naviják
  • doplňující 2: precizní ukládání šňůry
  • doplňující 3: odpojitelná hlasitá západka

Související zboží


Nakupujete mimo ČR? Přepnout měnu do EUR