Jak se pozná dobrý e-shop

Vloženo 12.12.2014 - Autor: Jaroslav Kučera

Jak se pozná dobrý e-shop

Položili jste si někdy otázku, jak se pozná dobrý e-shop? Ne? Tak pokud vás toto téma zajímá, nabízím vám k přečtení můj článek, ve kterém jsem se na toto téma zaměřil.


Internetových obchodů je totiž spousta a dnes a denně přibývají další. A kdo se pak má vyznat v tom, který z nich je ten pravý. No, a protože já svůj e-shop Chyť a Pusť už nějakou dobu provozuji, dovolím si vám dnes nabídnout pár postřehů z praxe na téma, co vlastně vy zákazníci chcete a na co v případě našeho e-shopu kladně reagujete.

1. Dobré produkty za dobrou cenu

Každý dobrý e-shop by měl mít dobré zboží za dobré ceny. To by podle mého názoru mělo být dnes už samozřejmostí, ale přesto se o tom raději zmíním. My se vždy se snažíme sladit požadavky na kvalitu zboží s jeho cenou. Nejsme nejdražší, ale ani nejlevnější, snažíme se nabízet kvalitní produkty a k nim ještě kvalitnější servis.

Detail 

2. Viditelné a jasné kontakty

Na našem e-shopu vždy najdete nejen telefon, ale i náš kontaktní e-mail. Vše je hned na hlavní straně a dobře viditelné.

Také u všech produktů, které na našem e-shopu máme, je umístěn také rychlý kontakt ve formě kontaktního formuláře, který je velice jednoduchý. Uvedete váš email a k němu váš dotaz, a my vám co nejrychleji odpovíme. Tento odkaz u nás najdete pod názvem „Máte dotaz, zeptejte se odborníků“. Je ve spodním rohu stránky s produktem, který právě prohlížíte.

Detail

Kontakt máme také uvedený v nákupním košíku, pořád na stejném a dobře viditelném místě. Jde o snahu eliminovat nejasnosti a dát vám, našim zákazníkům, možnost se nás kdykoli na cokoli zeptat a to i před koncem vaší objednávky.

3. Stručné a jasné obchodní podmínky

Obchodní podmínky sice vy, naši zákazníci, skoro nečtete. Vždy je jen prosvištíte a to ještě pouze v případě, pokud náš obchod ještě neznáte. Ale i ty jsou velmi důležité. My máme naše obchodní podmínky velmi jasné, přehledné a nezavádějící. Neschováváme se za ně a chceme, aby byly pro vás srozumitelné. Nechceme ve vás navozovat dojem, že se snažíme vás, naše zákazníky, do podmínek zamotat z důvodů nějaké nekalosti.

V našich obchodních podmínkách jsou pro vás vždy nejdůležitější tyto věci: dopravné, balné, způsoby dopravy, postup při reklamaci a tak dále. U nás to v našich obchodních podmínkách máme vždy zřetelně a jasně uvedeno.

 

4. Nákup bez registrace

Častou překážkou nákupu bývá podmínka registrace. My tuto položku necháváme na vašem rozhodnutí a nevnucujeme vám ji. Je jenom na vás, zda se chcete registrovat nebo ne. Registraci máme jen jako volitelnou možnost, pokud vám tím chceme nabídnout nějaké výhody.

 

5. Dobrý e-shop používá Heuréku

Heuréka v dnešní době už dávno není jen porovnávač zboží. Velká část uživatelů internetu používá Heuréku nejen pro srovnání cen zboží nebo pro přečtení recenzí, ale hlavně pro hodnocení obchodů. Na Heuréce prostě nenajdete „garážové e-shopy“, které většinou nedovedou dostát svým závazkům vůči zákazníkům. Díky bohu za Heuréku. Heuréka je totiž velmi dobrý ukazatel kvality všech e-shopů. A to díky tomu, že vy sami můžete na tomto serveru naše obchody nezávisle hodnotit. Jak já říkám, na Heuréce se odděluje zrno od plev. A samozřejmě, nás na Heuréce najdete!

 

6. Komunikujeme s vámi vždy rychle a na úrovni.

Snažíme se na vaše emaily a zprávy odpovídat rychle, jasně a zřetelně, bez zbytečných průtahů.

Dáváme vám vždy kompletní odpověď, například, z jakých důvodů vámi požadovaný produkt nemáme, případně kdy bude opět dostupný a k dodání, k čemu vámi požadovaný produkt slouží apod.

Reakční doba na vaše emaily u nás není delší než hodinu (pokud přijde email v pracovní době, pochopitelně). Kdykoli nám v pracovní době zavoláte, zvedáme telefony. To, že jsme právě na záchodě nebo na obědě, vás přece nezajímá, a nás neomlouvá. U nás v Chyť a Pusť vždy máme někoho, kdo váš hovor hned vyřídí.

 

Naši operátoři se drží hesla, že se slušností nejdál dojdeš a podle toho se k vám, našim zákazníkům, také chováme!

Náš telefonní kontakt je vždy zřetelně vyznačen na našem e-shopu Chyť a Pusť.

 

7. Neprovozujeme e-shop z garáže, máme přece krásnou prodejnu - Chyť a pusť.

E-shop není one-man show, většinou je na to potřeba více lidí. Například u nás v Chyť a Pusť jsme začínali ve dvou a dnes nás tu pracuje šest.

Občas mezi lidmi slýchávám rozhovor v tomto smyslu:

"Na internetu se prý dá jednoduše zbohatnout, říkal Lojza…" "Tak pojď, uděláme si s něčím e-shop a vyděláme na tom taky…". "No, já taky nemám čas, tak to budeme dělat večer po práci, pak nasbíráme objednávky a večer to hodíme na poštu…"

Tak takhle to u nás v Chyť a Pusť samozřejmě nechodí. Ačkoli je vidina zbohatnutí na internetu lákavá, my si uvědomujeme, že se to povede jen několika málo e-shopům.

8. Konkurence je zdravá

U nás v Chyť a Pusť vždy definujeme naše konkurenční výhody, abyste vy měli možnost se rozhodnout.

Když jsme začali s podnikáním, měli jsme předem jasno, co od toho chceme a proč do toho jdeme. V čem jsme dobří, v čem se chceme odlišovat od konkurence a jak s ní budeme bojovat. Což snad z řádků, které tady píši, vyplývá.

Snažíme se mít přijatelné ceny, včas vám, našim zákazníkům, dodávat zboží, které jste si objednali. Rychle a efektivně řešíme reklamace, pokud se nějaké objeví. Devadesát procent zboží držíme skladem. Což si můžete jednoduše ověřit, protože u nás, je u každého produktu vyznačeno, které zboží máme opravdu skladem.

Většinu vašich objednávek jsme schopní dodat do 24 hodin. Při objednávce nad tisíc korun máte dopravu zdarma. Garantujeme vám jedny z nejnižších cen na trhu. Máme splátkové prodeje. Vždy přicházíme jako první na trh s novinkami.

  

9. Nepouštíme se do cenové války, nemá to smysl.

Cena je jedním z hlavních rozhodovacích parametrů. Je to přeci jasné, nikdo nebude nakupovat dráž, než musí, slýchávám často. Ale není to pravda. Právě ti nejlevnější bývají často skryti v mnou již zmiňovaných "garážových e-shopech". Ti většinou nevydrží více než jeden rok. Neporadí vám, špatně vyřizují reklamace a podobně. A to vy přece nechcete!!!!!!!!!!!!!

U nás v Chyť a Pusť se spíše snažíme lépe pracovat se servisem, lépe komunikujeme a jsme odborníky na dané zboží. Vždy rádi poradíme vám, našim zákazníkům, s výběrem zboží. Publikujeme recenze. A tím vším se vymezujeme proti ostatním konkurentům, kteří se právě s cenou snaží s námi soupeřit.

10. Jsme s vámi všude, kde to jde.

Snažíme se jít svým zákazníkům naproti. Nečekáme na to, až si oni najdou nás. Nespoléháme pouze na vyhledávače, na placené kampaně nebo na dobrý produkt. Najdete nás na FB, YouTube a na mnohých rybářských serverech (MRK,Carpfishing). Prostě my u nás v Chyť a Pusť s vámi, našimi zákazníky, vždy rádi komunikujeme.

FB - Chyť a Pusť: https://www.facebook.com/chytapust.cz

 

YouTube - Chyť a Pusť: https://www.youtube.com/user/chytapustCZ

 

11. Dobrý e-shop by vám měl nabídnout víc, než čekáte.

Z našeho e-shopu chceme vybudovat nejen prodejnu, ale i komunitní místo. Proto vám nabízíme spoustu zajímavých novinek. Tou největší je u nás letos náš Magazín. V něm najdete spoustu zajímavých článků a rad ze světa rybolovu nebo recenzí výrobků, které u nás prodáváme.

Závěrem

Pokud si tedy dáte těchto deset bodů, které jsem vám zde vyjmenoval, dohromady, a váš obchod vám je dokáže nabídnout, jste na správném místě.

S pozdravem, za tým Chyť a pusť Váš Jaroslav Kučera.



Komentáře ke článku (0)


Přidat příspěvek

Zatím žádné názory