Zprávy od vody

Letošní premiéra na soukromém revíru

14.08.2015 3 minuty čtení

Je tu ráno jako malované a my vyrážíme konečně na ryby. Už po cestě vládla v autě nedočkavost až nahodíme pruty a budeme si užívat klid u vody. Po příjezdu na revír a zaplacení povolení k lovu jsme se dostali na lovné místo. Ihned po zjištění hloubky a dna v rybníce a hlavně zakrmení partiklem a peletami, byly pruty nahozeny. Teď už jen čekat na pořádný záběr. Čekání jsme si zpestřili rozkládáním bivaku chyť a pusť, vybalováním věcí a všeho, co k tomu patří. Je tu dopoledne a přišel první záběr od krásného šupináče 12,3 kg. Ihned byl kapr vrácen vodě a v další minutě se rozezněl hlásič u dalšího prutu. Ze začátku neskutečně bojovný a vytrvalý lysec 11,7 kg. V odpoledních hodinách se mraky začaly honit všude možně po obloze a vypadalo to na déšť. Za nedlouho lilo jak z konve, ale my to nevzdáváme a sedíme v bivaku s očekáváním záběru. Mezitím se začalo nebe protrhávat a k večeru bylo zase krásně jasno. Hlad už nás donutil rozdělat gril a udělat nějakou baštu. V tu chvíli zákon schválnosti a najednou oba hlásiče řvou najednou. Po zdolání obou kaprů nám samozřejmě oheň v grilu zhasl, ale co... hlavně že ryby byly na podložce. Po zvážení jeden kapr 15,5 kg a druhý 13 kg. Spokojenost. Po vypuštění ryb jsem ihned zajel zakrmit na noc a kolega se mezitím pustil do rozděláni ohně a konečně se nám podařilo udělat večeři a užívali jsme si božského klidu.

Druhý den to začalo hodně dramaticky, ihned z rána se nám povedl nespočet kaprů do 10 kg. Vytáhl jsem pruty z vody a zavezl jsem ihned na kraj krmného místa. Asi čtyři hodiny jsme byli bez záběru a najednou slyším hlásič a sleduju swinger, jak jde pomalu nahoru a dolů. Začal jsem rybu zdolávat, vypadalo to že se ryba krásně odevzdá. Pomaličku jela po hladině a za nedlouho byla v podběráku. Nádherný šupináč 20kg a 92 cm, neskutečná spokojenost a hlavně cíl této výpravy byl dosažen. K večeru kolega prokrmil místo boilisem a za celou dobu ani známka po aktivitě ryb, až ve 3 ráno mně ze spacáku vytáhl malý 4 kg kapr. Je tu poslední den, kdy můžeme zkusit ještě své šance. Ihned po snídani nám do krmného místa naplavalo hejno kaprů. Během hodiny jsme z vody vytáhli 4 kapry dva do 10-ti kilo a další dva nad 14 kg.

Teď už nastal čas jen sbalit si své rybářské náčiní a se spokojený výrazem jet domů. Výprava byla velice vydařená díky krásnému množstvím ryb, klidu a pohody u vody